Propagace veletržní účasti


Propagace veletržní účasti
Že jsou veletrhy přežitek? Mýtus. Jedná se o další médium, které pomáhá dosahování vašich cílů. Vytvoříme jednotnou marketingovou strategii, díky které vaše firma vytěží maximum ze své přítomnosti na veletrhu v zahraničí. A to nemusí jít jen o strojírenské zaměření. Veletrhy jsou ideálním prostředkem pro připomenutí se stávajícím partnerům a oslovení potenciálních nových klientů.
Základ úspěchu na veletrhu je návštěvnost stánku, počet navázaných a potvrzených obchodních kontaktů, v neposlední řadě pak uskutečněné obchody. Dejte o sobě dostatečně dopředu vědět a nepodceňte samotnou propagaci.
Jdu do toho s vámi
S čímvám pomůžeme
Před veletrhem
Marketingová strategie
Podpora a komunikace
Vytvoříme jednotnou strategii a navrhneme konkrétní kroky pro zviditelnění firmy na veletrhu.
Během veletrhu
Online a offline komunikace na stánku i mimo něj
Jednotná komunikace je základ. Postaráme se o to, aby vás bylo vidět a slyšet po celou dobu konání veletrhu.
Po veletrhu
Post-komunikace
Kampaně a vyhodnocení
Poděkování, zhodnocení, navázání dalších kampaní. Nezapomínáme ani na poslední důležitou fázi a ze získaných dat využíváme maximum.
Co vám to přinese?
Individuální řešení, které uvolní vaše interní kapacity.
Oslovení cílové skupiny a podpora její účasti na veletrhu.
Vyladěnou grafickou prezentaci veletržního stánku
Přímá e-mailová komunikace s klíčovými zákazníky (před i po veletrhu).
Zviditelnění vaší značky v návaznosti na veletrh.
Strategický a akční plán s doporučenými kroky
Co o nás říkájí naši zákazníci?
Skladová okna Vstup na rakouský a německý trh
„S panem Stříteckým jsme zahájili spolupráci na samotné realizaci zahraničního podnikání, což s sebou neslo přípravu e-shopu, lokalizaci a následný marketing – toto je za nás hlavní výhoda – jejich komplexnost.“

Ladislav Horčica
— výkonný ředitelVeit Electronics Expanze do Latinské Ameriky
„Jan Střítecký nám pomáhal s expanzí do Latinské Ameriky. Dodané analýzy nám odhalily příležitosti ale i bariéry vstupu na vzdálené zahraniční trhy. Přestože se průnik na trhy Latinské Ameriky ukázal jako těžší, než jsme si mysleli, rozbory jednotlivých trhů nám pomohly určit, na kterou oblast se má smysl zaměřit. Jejich služby mohu vřele doporučit.“

Svatopluk Žák
- Sales managerSK-Keramik-Stein Vstup na švýcarský trh
„S ExportPilots jsme začali připravovat vstup na švýcarský trh. Ze všeho nejdřív nám dodali podrobnou analýzu, na jejímž základě jsme mohli postavit rozvojovou strategii. Následovala analýza klíčových slov a samotná realizace webových stránek a marketingu. Spolupráci s ExportPilots vřele doporučujeme, oceňujeme komplexní služby pod jednou střechou a osobní přístup, který po celou dobu spolupráce uplatňují.“
