Strategie expanze do zahraničí
![](/templates/img/backgrounds/category.jpg)
![](/files/other_files/c/chci_expandovat_ale_nevim_kam_4.png)
Strategie expanze do zahraničí
Je lepší na zahraniční trh vstoupit napřímo s vlastním e-shopem, přes Marketplace nebo prostřednictvím distributora? Nejen na tuto otázku vám odpoví strategie expanze do zahraničí. V ideálním případě přímo navazuje na analýzu trhu a i díky jejím poznatkům pak vznikne ucelený návrh efektivního proniknutí na zahraniční trh. Strategii internacionalizace připravujeme i pro podniky a výrobní firmy.
Jdu do toho s vámi![](/templates/img/backgrounds/category-description.jpg)
S čímvám pomůžeme
Doporučení k expanzi
Doporučíme a podložíme daty vhodnou formu expanze
Plán aktivit
Naplánujeme jednotlivé kroky vaší expanze na zahraniční trhy.
Časová osa kroků.
Připravíme časovou a finanční osu.
Co vám to přinese?
Plán jednotlivých kroků při expanzi.
Přehlednou časovou a nákladovou osu vstupu na zahraniční trh.
Naše Reference a klienti
![](/templates/img/quotation.png)
![](/templates/img/partners/kaufland.png)
![](/templates/img/partners/shoptet.png)
![](/templates/img/partners/correct.png)
![](/templates/img/partners/tschechien_wirtschaft.png)
![](/templates/img/partners/srn.png)
![](/templates/img/partners/ochrana_napadu.png)