Strategie expanze do zahraničí


Strategie expanze do zahraničí
Je lepší na zahraniční trh vstoupit napřímo s vlastním e-shopem, přes Marketplace nebo prostřednictvím distributora? Nejen na tuto otázku vám odpoví strategie expanze do zahraničí. V ideálním případě přímo navazuje na analýzu trhu a i díky jejím poznatkům pak vznikne ucelený návrh efektivního proniknutí na zahraniční trh. Strategii internacionalizace připravujeme i pro podniky a výrobní firmy.
Jdu do toho s vámi
S čímvám pomůžeme
Doporučení k expanzi
Doporučíme a podložíme daty vhodnou formu expanze
Plán aktivit
Naplánujeme jednotlivé kroky vaší expanze na zahraniční trhy.
Časová osa kroků.
Připravíme časovou a finanční osu.
Co vám to přinese?
Plán jednotlivých kroků při expanzi.
Přehlednou časovou a nákladovou osu vstupu na zahraniční trh.
Co o nás říkájí naši zákazníci?
Skladová okna Vstup na rakouský a německý trh
„S panem Stříteckým jsme zahájili spolupráci na samotné realizaci zahraničního podnikání, což s sebou neslo přípravu e-shopu, lokalizaci a následný marketing – toto je za nás hlavní výhoda – jejich komplexnost.“

Ladislav Horčica
— výkonný ředitelVeit Electronics Expanze do Latinské Ameriky
„Jan Střítecký nám pomáhal s expanzí do Latinské Ameriky. Dodané analýzy nám odhalily příležitosti ale i bariéry vstupu na vzdálené zahraniční trhy. Přestože se průnik na trhy Latinské Ameriky ukázal jako těžší, než jsme si mysleli, rozbory jednotlivých trhů nám pomohly určit, na kterou oblast se má smysl zaměřit. Jejich služby mohu vřele doporučit.“

Svatopluk Žák
- Sales managerSK-Keramik-Stein Vstup na švýcarský trh
„S ExportPilots jsme začali připravovat vstup na švýcarský trh. Ze všeho nejdřív nám dodali podrobnou analýzu, na jejímž základě jsme mohli postavit rozvojovou strategii. Následovala analýza klíčových slov a samotná realizace webových stránek a marketingu. Spolupráci s ExportPilots vřele doporučujeme, oceňujeme komplexní služby pod jednou střechou a osobní přístup, který po celou dobu spolupráce uplatňují.“
