Blog

- Blog

Buďte důvěryhodní na zahraničním trhu. Vsaďte na sílu zákaznických recenzí
Studie hovoří jasně. Při rozhodování o nákupu je hodnocení zákazníků důležitější než ceny nebo…
- Blog

Jak snadno získat lokální číslo v zahraničí
Pokud expandujete do zahraničí, lokální telefonní číslo zvyšuje důvěryhodnost e-shopu a pobízí k…
- Blog
- Případové studie

Za 8 let do 4 zemí: Jak Skladová okna dobývají střední Evropu
Slovensko, Rakousko, Německo, Maďarsko. Do těchto čtyř zemí expandoval kuřimský e-shop s okny za…
- Blog

Proč chtít analýzu zahraničního trhu před vstupem na něj?
Vstup na zahraniční trh musí být založen na datech , a proto se bez prvotní analýzy neobejdete. I…
- Blog

Skonto - sleva za včasnou platbu faktury v Německu
Čím dál více se v německy mluvících zemích setkáváme v B2B sektoru s tzv. skontem za včasnou…
- Blog

Lokalizace? Co to je?
Když jsme před 5 lety začali pomáhat klientům se vstupem na zahraniční trh, ptali jsme se jich na…